Міністерство юстиції України додатково до листів – роз’яснень Міністерства юстиції України від 16 березня 2016 року  № 2022/13,0,1/14-16 та від 02 серпня №26884/4576-0-4-16/19 стосовно отримання послуг електронного цифрового підпису для входу в систему подання та оприлюднення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , інформує про таке.

    Станом на 01 лютого 2017 року для доступу до системи Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за адресою https://portal.nazk.gov.ua/login передбачено можливість використання посилених сертифікатів відкритого ключа, виданих такими акредитованими центрами сертифікації ключів (далі – АЦСК):

АЦСК Державної прикордонної служби України

АЦСК Збройних Сил

АЦСК Держаної казначейської служби України

АЦСК «Головний інформаційно-обчислювальний центр Державної адміністрації залізничного транспорту України»

АЦСК ринку електричної енергії

АЦСК органів юстиції України

АЦСК Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності»

АЦСК державного підприємства «Українські спеціальні системи»

АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

АЦСК публічного акціонерного товариства « Національний депозитарій Ураїни»

АЦСК публічного акціонерного товариства «УкрСиббанк»

АЦСК товариства з обмеженою відповідальністю «Алтерсайн»

АЦСК «Masterkey» товариства з обмеженою відповідальністю «Арт-майстер»

АЦСК товариства з обмеженою відповідальністю «Ключові системи»

АЦСК публічного акціонерного товариства комерційний банк «Приватбанк»

АЦСК товариства з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів «Україна»

    Суб’єктам декларування – особам, зазначеним у пункті 1,підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», іншим особам, які зобов’язані подавати декларацію відповідно до цього Закону, для входу в систему Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування ( за адресою https://portal.nazk.gov.ua/login), з використанням особистих ключів та відповідних їм посилених сертифікатів відкритого ключа, виданих акредитованими центрами сертифікації ключів, рекомендується завчасно отримати послуги електронного цифрового підпису.

      Контактну інформацію зазначених АЦСК розміщено в електронному реєстрі суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, за адресою http://czo.gov.ua/ca-registry.

     Окрім того, відповідно до Закону України « Про електронний цифровий підпис», постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року №1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року №145-р « Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державними службовцями, які займають посади, віднесені до категорій А та Б, та інші прирівняні до них посади» послуги електронного цифрового підпису можна отримати в:

      Акредитованому центрі сертифікації ключів органів юстиції України, що розташований за адресою: 04503, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, буд.4, тел..+380(44) 206-71-33, 206-71-59, 206-71-94, електронна пошта: ca@informjust.ua;

      Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, що розташований за адресою: 04655, м.Київ, Львівська площа,8 тел.:+380(44) 284-00-10, inform@acskidd.gov.ua;

       Акредитованому центрі сертифікації ключів Державної казначейської служби України, що розташований за адресою: 01601, м.Київ, вул. Бастіонна,6 тел.: +380(44) 286-48-68, електронна пошта: t_cadku@treasury.gov.ua.