Шановна бершадська громадо,   присутні, підходить до завершення другий рік діяльності Бершадської міської ради VII скликання, і, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», я складаю звіт перед Вами, шановні  мешканці нашого міста.

    Тож на початку свого звіту, хочу подякувати вам, депутатам, членам виконавчого комітету, працівникам виконавчого апарату міської ради, керівникам комунальних підприємств  та всім тим, хто приклав своїх зусиль для забезпечення злагодженої роботи Бершадської міської ради.

     Звіт голови міської ради – це не лише підбиття підсумків роботи за рік. В першу чергу це – ґрунтовний та змістовний аналіз нашої з Вами роботи, розгляд помилок та прогалин, з метою недопущення їх у подальшій діяльності. Я сподіваюся, що більшість мешканців міста нададуть конструктивні зауваження й пропозиції для подальшої діяльності міської ради на більш якісному, вищому рівні. Саме оцінка виборців є найголовнішою для діяльності міського голови та  депутатів ради.  Сьогодні маємо привід згадати, що вдалося зробити впродовж 2017 року, якого майбутнього хочемо і як до нього рухатися. Усвідомлюючи  відповідальність перед виборцями, ми не можемо залишатись осторонь подій, які відбуваються в державі, розуміючи, що кожен житель міста має право висловлювати свою думку і свою позицію. Своєрідним доказом цього є присутність мешканців міста та громадських організацій на пленарних засіданнях сесій міської ради та засідань виконавчого комітету.

    Робота Бершадської міської ради  як колегіального органу, здійснювалась відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», проводилась  у формі засідань постійних комісій та пленарних засідань ради,  та була спрямована на покращення соціально-економічного та культурного розвитку міста, підтримку соціально-незахищених верств населення.

    Впродовж звітного періоду відбулося 23 засідань постійних комісій та 1 спільне засідання,  на яких депутати попередньо розглядали проекти рішень ради. За результатами підготовлено та проведено 10 пленарних засідань Бершадської міської ради, на яких прийнято 71 рішення, три з яких за ініціативи депутатів та 68 за ініціативи міського голови. З метою оперативного управління господарськими і соціальними процесами, міським головою в межах повноважень видано 153 розпоряджень по основній та адміністративно-господарській діяльності.

   Виконавчим комітетом, за результатами своєї діяльності, проведено 15 засідань, на яких прийнято 85 рішень. При виконавчому комітеті міської ради, здійснює свою роботу Адміністративна комісія. За 2017 рік, на розгляд комісії надійшло 16 адміністративних протоколів. За результатами прийняті відповідні рішення про стягнення у вигляді штрафу, на загальну суму – 2тис.822грн.

   Щорічно апаратом міської ради розробляється та подається на затвердження сесії міської ради програма соціально-економічного розвитку міста, в якій зазначаються основні напрями роботи міської ради на плановий бюджетний рік. Також ми працюємо над реалізацією дев'яти цільових програм, які були затверджені на період 2016-2020 років.

   Відповідними спеціалістами апарату міської ради щорічно, на основі показників наданих фінансовим управлінням, розробляється проект міського бюджету, який відповідає вимогам Бюджетного кодексу України та Закону України про державний бюджет на відповідний бюджетний період. Даний проект попередньо розглядається на засіданні постійної комісії ради, виконавчого комітету,  та подається на затвердження відповідної ради. Щомісячно проводиться аналіз надходжень до бюджету по всіх видах податків та для їх повного та своєчасного надходження до міського бюджету.

   Цьогоріч,  прийняття бюджету міста на 2018 рік, було під загрозою зриву, через відкрите саботування депутатів  з групи «Громадська ініціатива» на чолі з С.Максимчуком, засідань постійної комісії міської ради, до складу якої вони входять. До повноважень комісії,  належить зокрема  вивчення, підготовка та попередній розгляд  питань для подальшого їх прийняття радою, в тому числі й проекту місцевого бюджету. Тому, аби дотриматись всіх законодавчих норм та вимог, за моєю ініціативою в оперативному порядку було скликано спільне засідання постійних комісій ради, участь в обговоренні та голосуванні якого взяли депутати, для яких проблеми територіальної громади є першочерговими в порівнянні з політичними та особистими, тому, принагідно хочу їм подякувати, за виконання своїх депутатських обов'язків, конструктивну роботу та вчасне прийняття бюджету.

   Отже, зважаючи на те, що запорукою  успішного здійснення запланованого соціально-економічного розвитку міста є виконання міського бюджету, особливу увагу в сьогоднішньому звіті звертаю саме на його формування.

Бюджет. Доходи та видатки.

    За результатами 11 місяців 2017 року, до бюджету міста надійшло 26 мільйонів 511 тисяч гривень, з них – 18 мільйонів 396 тисяч гривень власних доходів, та 8 мільйонів 115 тисяч гривень субвенцій з бюджетів різних рівнів. Основним наповнювачем бюджету є акцизний податок, надходження якого становлять 72 % всіх власних доходів.

Видатки міського бюджету із загального фонду станом на 01.12.2017 року, становлять:

  • Дошкільні заклади освіти 9,6 млн. грн.
  • Міська рада 2,2 млн. грн.
  • Проведення видатків по благоустрою міста 1 млн. 516 тис. грн.
  • Фінансова підтримка комунальних підприємств 1 млн. 442 тис. грн.
  • Поточний ремонт дорожнього покриття, встановлення дорожніх знаків, утримання доріг та тротуарів 1 млн. 350 тис. грн.
  • Надання іншої субвенції районному бюджету 604 тис. грн.
  • Утримання міського сміттєзвалища 539 тис. грн..
  • Утримання закладів культури 435,5 тис. грн.
  • Виплата матеріальної допомоги громадянам міста на лікування 170 тис грн.
  • Проведення міських свят 80 тис. грн.
  • Утримання міської організації ветеранів 51,6 тис. грн.
  • Утримання фізкультурно-оздоровчої студії 66 тис. грн.
  • Утримання водопровідно-каналізаційної мережі – 37 тис.грн.
  • Фінансування першого етапу по виготовленню генерального плану міста 259,0тис.грн

 

Видатки міського бюджету із спеціального фонду проведені за рахунок власних надходжень станом на 01.11.2017р. складають:

  • Поповнення статутного капіталу комунальних підприємств на 1 млн. 300 тис. грн.
  • Початок будівництва громадської вбиральні на суму 911 тис. грн., згідно договору
  • Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Коцюбинського, на суму 826 тис. грн.
  • Початок робіт по реконструкції водогону згідно договору складає 520 тис. грн.
  • Роботи по забезпеченню двох багатоквартирних житлових будинків по вул. Шевченка 38 та 40, індивідуальним електричним опаленням
  • Частковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. В.Думанського на суму 230 тис. грн.
  • Капітальний ремонт даху ДНЗ «Пролісок» на суму 124 тис. грн.
  • Придбання кухонного електрообладнання для дошкільних закладів на суму 87 тис. грн.

 

     Крім того, за рахунок офіційних трансфертів,  з бюджетів різних рівнів вдалося виконати наступні роботи:

  • Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Колосіївська на суму  800тис.грн;
  • Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров.Колосіївський, сума складає 439тис.грн;
  • Капітальний ремонт центральної алеї кладовища на 339 тис.грн.
  • Заплановані на 2017 рік роботи по реконструкція міського парку на суму 513тис.грн.
  • Підсилення фундаменту багатоквартирного житлового будинку по вул.Миколаєнка, сума складає 85тис.грн.,

Крім  виконаних робіт, за рахунок субвенцій укладено договір на утеплення фасаду дошкільного навчального закладу «Сонечко» на суму – 900тис.грн.

 

 

     Надане Конституцією України право виносити на розгляд сесії, виконкому пропозиції про поліпшення діяльності, викривати недоліки в нашій роботі, оскаржувати дії посадових осіб, жителі міста реалізовують зокрема шляхом звернень до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Станом на 01.10.2017р, до Бершадської міської ради надійшло 163 звернень від громадян, 1068 заяви від юридичних осіб, 1490 заяви від фізичних осіб, 35 депутатських звернень, та 17 запитів на інформацію. Зміст питань, з якими найчастіше звертаються громадяни протягом останніх років, залишаються в основному незмінними. Зокрема: це надання дозволів на оформлення земельних ділянок у приватну власність, надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення сусідських суперечок, освітлення вулиць та провулків міста. Дещо зменшилась кількість питань облаштування дитячих майданчиків та ремонту дорожнього покриття та тротуарів в порівнянні з минулими роками. Усі заяви, звернення та запити які надійшли на адресу міської ради та голови, вчасно розглянуті з наданням відповідних роз'яснень та відповідей. Для розгляду і вирішення звернень які потребували додаткового вивчення, працювали  комісії до складу яких входили працівники апарату ради,  правоохоронних органів, районної архітектури та депутатів міської ради.  За звітний період, відповідними спеціалістами апарату міськвиконкому за зверненнями громадян  видано – 2тис.050 довідок  та 175 актів обстеження матеріально-побутових умов проживання.

    Дозвільні документи та необхідні довідки в межах чинного законодавства, надаються безкоштовно, крім адміністративних послуг з питань державної реєстрації,  яка становить від 40 до 160 грн., та  з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання або перебування фізичних осіб - від 13,60 грн до 36,98 грн., в залежності від виду наданої послуги.

     За 2017 рік, спеціалістами апарату опрацьовано 775 заяв, щодо реєстрації та зняття з реєстрації громадян. 

  У сфері регулювання земельних відносин,  відповідно поданих заяв від  громадян, Бершадською міською радою прийняті рішення, щодо надання дозволів на розробку технічних документацій із землеустрою на присадибні земельні ділянки на правах власності за цільовим призначенням:

  1. для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель та споруд - 71 земельних ділянок;
  2. для ведення садівництва – 35 земельних ділянок;
  3. для індивідуального гаражного будівництва - 15 земельних ділянок.

 

 

    Крім того, затверджені матеріали технічних документацій із землеустрою та безоплатно передано присадибні земельні ділянки  у власність громадянам в м. Бершадь за цільовим призначенням:

  1. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд: 47 земельних ділянок;
  2. для ведення садівництва: 16 земельних ділянок;
  3. для індивідуального гаражного будівництва: 10 земельних ділянок.

    За 11 місяців 2017 року, згідно рішень міської ради, надано 13 дозволів на розробку технічних документацій із землеустрою, що посвідчують право оренди та право постійного користування на земельні ділянки, та затверджено 8 технічних документацій, проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на умовах оренди та правах постійного користування. Крім того,  додатково укладено 7 договорів оренди земельних ділянок (в тому числі продовжено право користування землею).

     З метою ефективного використання земельного фонду, залучення додаткових коштів в міський бюджет та врегулювання механізму вирішення питань по продажу інвестиційно-привабливих земель не с/г призначення для здійснення підприємницької діяльності, Бершадською міською радою прийнято рішення про включення 1 (однієї) земельної ділянки до переліку продажу земель, право власності якої підлягає продажу з аукціону (земельних торгах) загальною площею – 0,4000га. Також на земельних торгах у формі аукціону,  продано право оренди земельної ділянки на суму 7503,06грн площею – 0,0446га під будівництво магазину. В перелік продажу у власність на неконкурентних засадах,  включено 7 земельних ділянок,  та  продано 1-ну земельну ділянку не с/г призначення,  відповідно чого, вдалося збільшити надходження до бюджету  на суму  80060,00 тис.грн.

   Беззаперечно, пріоритетним питанням у сфері регулювання земельних відносин для нас є першочергове забезпечення земельними ділянками учасників бойових дій та сімей загиблих у АТО. Так, станом на 30.11.2017 року, від учасників АТО  надійшло 60 заяв на виділення земельних ділянок у власність, із них: погоджено та виділено 41-ну земельну ділянку на правах власності, в межах та за межами міста Бершадь. Крім того, погоджено питання виділення земельних ділянок учасникам АТО із Бирлівською сільською радою  орієнтовною площею – 4,2га,  за цільовим призначенням – для ведення садівництва, в районі ПОЛЕ – ЧУДЕС. Наразі,  вивчається  питання виділення земельних ділянок  в районі колишнього ринку біля Медичного коледжу орієнтовною площею – 1,7га, адже ми маємо забезпечити земельними ділянками згідно поданих заяв, ще 19 учасників АТО. Для визначення довгострокової перспективи розвитку міста та раціонального визначення меж землекористувань, на етапі розробки знаходиться генеральний план забудови міста Бершадь.

   На особливому контролі знаходяться питання соціального захисту населення нашого міста. З цією метою, діє комплексна програма «Соціальний захист та соціальне забезпечення населення на 2016-2020 роки»,  згідно якої виділяються кошти на лікування, ( в т.ч. одиноких престарілих, інвалідів, малозабезпечених категорій населення),  а також здійснюються виплати для допомоги сім’ям учасників АТО. Фінансування протягом 9 місяців за даним напрямком, виконано на загальну суму 196 тис.грн.

    Робота по забезпеченню законності та правопорядку на території міста проводилась відповідно до комплексної програми профілактики злочинності.  На території міста проводять свою роботу Бершадський відділ поліції головного управління національної поліції у Вінницькій області, та відповідно до статуту затвердженого рішенням виконавчого комітету - громадське формування «Муніципальна дружина». Хочу зауважити, що рада не прийняла рішення щодо фінансування «Муніципальної дружини», тому діяльність громадського формування відбувається завдяки особистій ініціативності та небайдужості її керівника, заслуженого юриста України - М.Сініла, за що, принагідно хочу йому подякувати.  

Житлово-комунальне господарство

   Комунальні послуги жителям нашої територіальної громади надають два підприємства міської комунальної власності: «Бершадь-Сервіс» та «Бершадьринок». Дочірнє підприємство «Бершадьводоканал» комунального підприємства «Вінницяоблводоканал», забезпечує населення міста водопостачанням та водовідведенням, та ТОВ «Він - Теп», діяльність якого передбачає надання послуг з теплопостачання.

    Дочірнім підприємством «Бершадьводоканал», у 2017 році додатково прийнято на обслуговування мережі водопостачання на п'ятиповерховий будинок по вул.Покровська-4, мережі бувшого підприємства «Агромаш» та артсвердловину КП «Бершадьринок». Протягом звітного періоду, проведені регламентні роботи, косметичний ремонт приміщень насосних станцій та поточний ремонт обладнання.  

   В місті працюють 2 ринки: комунальне підприємство «Бершадьринок» який є комунальною власністю міста та СТ «ВІО-ринок», що є приватною власністю Райспоживспілки.  Пасажироперевезення по місту здійснює перевізник ТОВ «Бершадське автотранспортне підприємство 10527», по 4 маршрутах: Аеропорт – Зал.Станція;  Бершадь2 – Медколедж;  Вул.Леніна – Жорняки;  Зал.Станція – Лікарня, дані маршрути обслуговують: 5 одиниць автотранспорту.

    КП «Бершадьринок», відповідно статутних документів надає послуги по утриманню торгівельного місця відповідно до санітарних норм по вул. Я. Мудрого (Леніна), алея вул. Я. Мудрого (Леніна),  вул. 1 Травня, пров. 1 Травня та зберіганню і захороненню побутових відходів на міському сміттєзвалиці.

    На підприємстві згідно штатного розпису працює 10 чоловік, з них два прибиральника які займаються благоустроєм території торгівельного майданчика, та два контролери які здійснюють видачу фіскальних чеків за надані підприємством послуги, (вартість послуги становить 15 грн.).

   Для дотримання санітарних норм та вимог природоохоронного законодавства України, на міському сміттєзвалищі працюють 5 чоловік: 1 тракторист та 4 охоронники.  На сміттєзвалищі  тариф на захоронення ТПВ відсутній, тобто, мешканці міста вивіз сміття здійснюють безкоштовно. За одинадцять  місяців 2017 року, на сміттєзвалищі захоронено 2 тис.495 тонн або 7 тис.796 м. куб. побутових відходів.

    Фінансування на утримання міського сміттєзвалища здійснюється за рахунок місцевого бюджету.  У 2017 році на вказані цілі,  з міського бюджету виділено 552 тисячі гривень.

      За розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях (сміттєзвалище) сплачено екологічного податку в сумі 83,7 тис. грн. та плату за користування землею (с. Флорино) в сумі – 8,3 тис. грн..

   Для належного утримання сміттєзвалища, за рахунок виділених коштів придбано спецтехніку: бульдозер ДЗ – 42 вартість якого становить 75000 грн., та причіп 2ПТС – 4, вартість якого складає  35000 грн..

    За проведення перерахунку кошторисів по проекту «Будівництво комунального ринку з реконструкцією існуючих будівель», ПП «ІНЖПРОЕКТ-2»,  сплачено 21тисячу 546 грн.., та  6тисяч 525 гривень  ДП «Укрдержбудекспертиза», для проведення експертизи кошторисної документації проекту «Будівництво комунального ринку з реконструкцією існуючих будівель».

    Відповідно до Закону України  «Про відходи», з 1 січня 2018 року забороняється  прийом та захоронення несортованого сміття на сміттєзвалищах. У зв’язку з цим, впродовж поточного року, проводився моніторинг цін у виробників з міст Бар, Умань, Буча,  по виготовленню та будівництву сміттєсортувальної лінії. За результатами проведеної роботи, складено договір на виконання робіт з проектування «Будівництво сміттє-сортувального комплексу твердих побутових відходів», вартість робіт за кошторисом  становить 360 тис. грн.. На даний час, з міського бюджету виділено кошти в сумі 108 тис. грн.  Незважаючи на всі труднощі сьогодення, підприємству вдається досить успішно виконувати необхідні роботи на сміттєзвалищі та утримувати його в належному стані. Для забезпечення водою жителів частини міста, де свого часу водозабезпечення здійснювалось Бершадським спиртовим заводом, побудовано артезіанську свердловину  на загальну суму – 402 тисячі гривень. Виконавчим комітетом Бершадської міської ради, виконавцем послуг з водозабезпечення та водовідведення визначено ДП «Бершадьводоканал», та прийнято рішення про передачу даної свердловини в безоплатне користування даним підприємством. Таким чином, нам вдалося вирішити надзвичайно важливе питання десятка років по забезпеченню якісною питною водою жителів міста, в районі бувшого підприємства «Агромаш».

     Комплексне обслуговування будинків та прибудинкових територій, надання послуг населенню з вивезення твердих побутових відходів, виконання робіт по благоустрою міста та міських кладовищ, утримання  доріг в належному стані, ремонт та обслуговування зовнішньої освітлювальної мережі міста, здійснюється КУП «Бершадь-сервіс».

         На обслуговуванні підприємства, перебувають 56 багатоповерхових житлових будинків, загальною площею – 76.8тис.м2. До комплексу робіт по обслуговуванні будинків та прибудинкових територій  належить прибирання прибудинкових територій, вивезення твердих побутових відходів, освітлення місць загального користування з урахуванням вартості електроенергії, технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водо-,теплопостачанням та водовідведенням. Тариф на обслуговування 1м2 загальної площі складає 1,31 грн. у місяць. Так, за січень-листопад цього року, надано послуг на суму 1мільйон 91 тисяча гривень. Отримано за надані послуги - 797 тисяч гривень, заборгованість становить – 282 тисяч гривень.

      Територія міста, включає в себе 43 гектари земель загального користування (площі, парки, вулиці, сквери),  благоустрій яких здійснюється  за рахунок коштів міського бюджету. Комплекс робіт по благоустрою міста за 11 місяців поточного року підприємством КУП «Бершадь-сервіс», виконано на суму 1мільйон 243 тисячі гривень. Дані роботи включають в себе:

  • підтримання у належному санітарному стані вулиць, парків, скверів;
  • косіння газонів, скошування трави та чагарників;
  • підтримання у належному стані територій шести кладовищ
  • прибирання стихійних звалищ;
  • побілка бордюрів та дерев
  • зрізання сухих дерев на території міста;
  • улаштування зупинок громадського транспорту, дитячих майданчиків та інш.

   Крім того, територія міста  нараховує  126 доріг міського значення протяжністю близько 60 тисяч погонних метрів та дві дороги державного значення.  За звітний період, робіти по утриманню та проведенню ямкового ремонту дорожнього полотна профінансовано на 637 тисяч гривень. Зокрема, придбано та улаштовано 122 тон асфальту, 1,06 тон бітуму, улаштовані нові та прогрейдеровані існуючі насипні дороги, придбано 30 тон відсіву та 90 тон щебеню.  Для підготовки вуличної мережі міста до осінньо-зимового періоду, використано 103 тисячі гривень. В суму враховано вартість 137 тон протиожеледної суміші та затрати на роботу спецтранспорту. Для безпеки руху, впродовж поточного року встановлено 23 дорожніх знаків, виконані роботи по розмітці дорожніх переходів та розмітці доріг по місту на суму 244 тисячі гривень.   

   Фінансування поточного  ремонту зовнішньо - освітлювальної мережі міста на 2017 рік, склало 386 тисяч гривень. Зокрема, закуплено та встановлено 334 енергозберігаючих ламп зовнішнього освітлення, 47 світильників, 2,5 кілометрів кабелю та 3 однофазних лічильників вуличного освітлення. Крім вищезазначених робіт, придбано та встановлено 2 зупинки громадського транспорту по вул.Покровська та Ю.Коваленка, та закуплено обладнання для дитячих майданчиків на суму 176 тисяч гривень. В цьому році, для найменших жителів міста, додатково встановлено два ігрових дитячих майданчики, один з яких – за ініціативи та підтримки депутата міської ради В.Москаленка, інший – інклюзивний на території лікарні, за співфінансування міської ради. Решта майданчиків, а їх на сьогодні у місті 25, доповнено ігровим обладнанням.

    Розуміючи вимоги сьогодення, для  підвищення якості робіт з благоустрою та покращення надання послуг населенню міста, підприємством відновлено роботу столярного цеху, придбано трактор «Белорус 320.4», подрібнювач гілок, піско-солерозкидач, напівпричіп, бензопилу «Штіль», бензиновий генератор, мотокосу «Штіль», швонаріжчик дорожній, газонокосилку, компресор, електроножниці «Штіль», та інші засоби малої механізації.

    Протягом звітного періоду, проводилася роз’яснювальна робота серед населення з питань підтримки санітарного стану в місті, основним завданням  було якомога більше залучити до цього процесу містян. Тому в цьому році двічі (весною і восени) проводилися місячники по санітарній очистці міста, в яких брали участь підприємства, установи та організації усіх форм власності.

 

 ОПАЛЕННЯ

    Наданням послуг з виробництва та  теплопостачання  міста, займається ПП «Авкубі» та ТОВ «Він-Теп». На центральній котельні міста, підприємством встановлені сучасні потужні теплові котли які в своїй діяльності використовують нетрадиційні або поновлювальні джерела енергії (паливні пелети). Підготовчі роботи до опалювального сезону в місті 2017-2018 р.р., розпочато вчасно, зокрема, частково відремонтовано теплову мережу міста шляхом заміни окремих ділянок трубопроводів, проведено ревізію та заміну запірної арматури, перевірено теплові пункти. Інспекцією Держенергонагляду у Вінницькій області, перевірено житловий фонд міста на предмет його готовності до опалювального періоду 2017-2018 р.р., як наслідок, складено паспорти готовності житлових будинків до опалювального періоду, в яких суттєвих недоліків не було виявлено.        

   18 вересня 2017 року, видано акти готовності теплового господарства до роботи в опалювальний період, та проведено гідравлічне випробування системи опалення. Таким чином,  ПП “АВКУБІ” (виробник теплової енергії на центральній котельні міста) та ТОВ “ВІН-ТЕП” (постачальник теплової енергії) отримали позитивні висновки від інспекції Держенергонагляду у Вінницькій області про повну готовність до опалювального сезону 2017-2018 років.

    Впродовж кількох років, невирішеним та досить проблематичним залишалось питання опалення житлових будинків в місті по вул.Шевченка 38 та 40. Дана проблематика була обумовлена рядом причин, зокрема, припиненням діяльності комунального підприємства  «Бершадське житлово-комунальне господарство», та відсутністю 3-х фазної лінії до житлових будинків, які дала б змогу забезпечити мешканців даного масиву електричним опаленням. Розуміючи гостроту проблеми, виконавчий комітет міської ради неодноразово звертався до приватних теплопостачальних організацій, з проханням надання даних послуг на малій котельні міста по вул.Шевченка, однак, отримали відмову яка перш за все, обумовлена невеликою кількістю споживачів, низьким рівнем рентабельності та економічною недоцільністю. Крім того, розглядалися й інші, альтернативні пропозиції забезпечення даних будинків теплопостачанням, проте, детальні розрахунки собівартості виробництва теплової енергії та прогнозованого рівня оплати послуг споживачами, вказували не неспроможність міського бюджету на відшкодування всіх пов'язаних витрат. Пропозиція мешканцям даного масиву, щодо створення ОСББ, також не знайшла втілення в реальне життя, в зв'язку з відсутністю громадської ініціативи. Всі вищезазначені обставини, а також відсутність централізованого постачання природного газу, призвели до того, що міська рада залишилась наодинці із вирішенням даної проблеми. Розуміючи, що питання залишається невирішеним, а також не знайшовши підтримки та допомоги від районної виконавчої влади, було замовлено проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт системи електропостачання будинків по вул.Шевченка 38 та 40., згідно якої вартість робіт склала 228тис.грн. Фінансування стовідсотково проведено за рахунок коштів міського бюджету, а роботи, передбачені проектом, виконані. Відтак, Бершадською міською радою самостійно вирішено питання щодо забезпечення мешканців будинків №38,№ 40 за адресою вул. Шевченка теплом. Приємним завершенням цього надскладного періоду, стала подяка від жителів даного масиву за проведену роботу. 

   Вдалося також вирішити питання щодо забезпечення тепловою енергією жителів будинків №10, №9, №7 та №14 по вул. Героїв України. Постачання тепла здійснюється у вищезгадані будинки, розпочинаючи із третього листопада поточного року. Проте, хочу зазначити, що наскільки якісним та своєчасним буде наступний опалювальний період в місті, насамперед буде залежати від  рівня оплати за спожиті послуги споживачами.

    Пріоритетним напрямком у діяльності міської ради, є створення належних умов для надання якісної дошкільної освіти. В комунальній власності знаходиться 3(три) міських дошкільних навчальних закладів, в яких діють 25 груп, які відвідують близько 580 вихованців віком від одного до шести років.  На утримання дошкільних закладів, протягом одинадцяти місяців 2017 року, з міського та районного бюджетів профінансовано видатків загального фонду на суму 9 млн. 600 тис. грн.,  в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями - 7 млн. 337 тис. грн. Середня заробітна плата працівників становить 4тис.768 грн. в місяць.

    Педагогічним працівникам відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» та Закону України «Про освіту» сплачено матеріальну допомогу на оздоровлення в розмірі посадового окладу та грошову винагороду в розмірі 20% посадового окладу. Також педпрацівникам щомісячно виплачується доплата за вислугу років та доплата за престижність праці в розмірі 20% посадового окладу. Обслуговуючому персоналу забезпечується виплата матеріальної допомоги, за підсумками року, виплачено грошову винагороду в розмірі 15-20%

   На виконання Наказу міністерства освіти і науки України №667 від 21.11.2002р. «Про затвердження Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах» виконавчим комітетом встановлюється розмір плати за харчування дитини в дошкільному навчальному закладові міста. Відповідно до даного наказу, з 01.01.2015 року розмір плати харчування дитини  становить не менше 60%. Вартість одного дня харчування розраховується відповідно до норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах, які затверджено Постановою кабінету міністрів України №1591 від 22.11.2004р. Тобто розмір плати для батьків становить з 01.12.2016 року в розмірі 60%  вартості харчодня - 10 грн.20коп. для дітей ясельного віку, та 14 грн.40коп., для дітей садкового віку.  Безкоштовне харчування одержують діти, батьки яких брали або беруть участь у АТО. Загалом у 2017 році на харчування вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів профінансовано -  658 тис.

   За рахунок фінансування, дошкільними навчальними закладами  закуплено побутову техніку, постільну білизну, рушники, господарські товари та інвентар. Зокрема Для потреб ДНЗ «Пролісок», закуплено 2 дитячих стінки, м'які офісні стільці (3,600грн), одіяла та наматрацники  ( на суму 10 тис.грн.), посуд (3 тис.грн.), рушники (1200грн.), для господарських потреб придбано мотокосу, бензопилу, замінено сантехнічне обладнання – унітази та раковини для миття посуди в групах.

   У ДНЗ «Сонечко», закуплено матраци та наматрацники (40тис.грн.), придбано дитячі українські костюми (12тис.500грн.), дитячі ліжка (17тис.грн) та дитячі столи (8тис.200грн). Для ДНЗ «Малятко», придбано спортивний інвентар (8тис.грн), кухонний посуд (5 тис.грн), дитячі столи (3тис.грн), виділено 38 тисяч гривень для придбання наматрацників та ліжок. Крім того, закуплено господарчі товари: бензопилу та пилозбірник. Для проведення новорічних свят, для вихованців дитячих закладів в повному обсязі закуплено якісні новорічні подарунки.

   Загалом, у звітному році, міська рада здійснила цілий комплекс заходів щодо  покращення матеріально-технічної бази  дошкільних навчальних закладів на що  використано 10млн,652.тисгрн.

   В межах можливостей, міського бюджету заходи по зміцненню матеріально-технічної бази дошкільних установ будуть проводитись і надалі.

 

   З метою створення належних умов для повноцінного та ефективного забезпечення населення повноцінним дозвіллям, збереження та популяризації історико-культурної спадщини, на утриманні з міського бюджету знаходяться 2 заклади культури. В міському будинку культури працюють дев'ять гуртків зокрема, з дитячої аеробіки, духових інструментів, шейпінгу, квілінгу, важкої атлетики, тенісу, художнього читання, драматичного та  вишивання. Успішно діє також жіночий ансамбль та народний хор ветеранів війни та праці. Для належного функціонування,   міську організацію ветеранів профінансовано на суму 55 тисяч гривень. 

    Протягом звітного періоду, проводились роботи спрямовані на поліпшення матеріально-технічної бази міського будинку культури. За звітний період, з міського бюджету  профінансовано видатків  на суму  443 тис. грн., що майже на 250 тисяч гривень більше за минулий рік. Крім того, для залучення додаткових коштів, у 2017 році, міською радою подано три проекти на участь у 14-му обласному конкурсі проектів розвитку територіальних громад, один з яких визнано переможцем. Загальний бюджет проекту склав 180,0тис.грн., з них:

  • 56 тис.грн. фонд конкурсу
  • 54 тис.грн, співфінансування з місцевого бюджету.
  • 70 тис.грн., співфінансування організацій партнерів

   За умовами проекту, дані кошти направлені на створення «Історико-патріотичного музею Гідності та Свободи» в Бершадській загальноосвітній школі №3.

   За звітний період, нам вдалося виконати об'єм робіт передбачений на 2017 рік в рамках благоустрою центрального міського парку. Так, було встановлено дитячий та спортивний майданчики з відповідним сертифікованим  обладнанням, проведені поточні роботи по ремонту мережі зовнішнього освітлення парку, за зверненнями жителів, встановлено кабіну для переодягання. Для зручності відпочиваючих, плиткою вимощено 340 м2 доріжок,  додатково встановлені сонцезахисні споруди (грибки), 20 паркових лавок та 10 урн. Для естетичного вигляду виконано оздоблювальні роботи тумб для флагштоків, а для безпеки відпочиваючих, набережну територію парку відгороджено  металевим парканом протяжністю 96м2. Свідченням того, що наш міський парк стає окрасою нашого міста, стає кількість його відвідувачів яка за останні роки, суттєво збільшилася. Впроваджується в практику проведення міських та державних свят саме в центральному парку. 

   На даний час, в місті завершуються роботи  по реконструкції водогону по вулицях Каденюка, Заньковецької, Долинській, Покровській 4, 6, пров.Поповича та Каденюка. Завершується об'єм робіт передбачений на 2017 рік з  капітального ремонту будівель дошкільного навчального закладу «Сонечко», передбачено зокрема виконання робіт по утепленню фасадів та ремонту вхідної групи. Оскільки даний об'єкт є перехідним, дані роботи будуть завершені у 2018 році.  На  завершальному етапі знаходяться роботи по підсиленню фундаменту багатоквартирного житлового будинку по вул.Миколаєнка.

   До настання несприятливих погодних умов, та завершення бюджетного року, нам вдалося завершити частковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Думанського, капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Коцюбинського, вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Поліська, капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Колосіївська, капітальний ремонт дорожнього покриття по пров.Колосіївський, капітальний ремонт центральної