Нагадуємо жителям громади що у Центрі надання адміністративних послуг Бершадської міської ради можна замовити та отримати витяги з Державного земельного кадастру.
Витяг з Державного земельного кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до Державного земельного кадастру.
Цей документ є важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продaжу, дарувaння, міни, орeнди, спaдкування тощо) і є необхідним при реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та під час присвоєння кадастрового номера.
Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна звернувшись до адміністратора Центру надання адміністративних послуг Бершадської міської ради за адресою м. Бершадь вул. Миколаєнка, 21 (напроти Укрпошти).
Надання адміністративної послуги є платним, сума адміністративного збору з 1 січня 2022 року складає:
- 124,10 грн. – з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 р.
Якщо замовнику потрібно витяг з ДЗК з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно то додатково сплачується адміністративний збір у розмірі 60 грн.
Для отримання витягу з ДЗК потрібні такі документи:
- документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру;
- паспорт та ІПН заявника;
- оригінал документу що посвідчує право власності на земельну ділянку;
- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).
Видача витягу здійснюється в день звернення.
Наші адміністратори чекають на Вас в ЦНАПі з 8.00 до 17.00 год.
За додатковою інформацією просимо звертатися за телефоном +380961833087.