На виконання частини 7 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міський голова не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами.

Сьогодні, ми знову разом, аби  озирнутися у минулий рік і підбити підсумки спільної роботи. Пропоную вашій увазі  інформацію про те, що вдалося зробити впродовж 2019 року, та над вирішенням яких проблем необхідно працювати надалі.

  Основний напрямок роботи ради на плановий бюджетний рік, зазначається в  програмі соціально-економічного розвитку міста, який щорічно розробляється та подається на затвердження сесії міської ради. Крім того,  ми працюємо на виконання  ряду цільових програм, які були затверджені на період 2016-2020 років зокрема:

  • Програма розвитку територіальної громади м.Бершадь – фінансування капітальних ремонтів приміщень об’єктів соціально-економічної інфраструктури та придбання основних засобів для їх функціонування
  • Міська програма охорони навколишнього природного середовища – фінансування на утримання міського сміттєзвалища, придбання багаторічних декоративних насаджень для озеленення міста
  • Міська програма проведення культурно-освітніх заходів – фінансування на проведення міських та державних свят
  • Міська програма соціальний захист та соціальне забезпечення населення – виплата різного виду матеріальних допомог населенню, фінансова підтримка Бершадської міської організації ветеранів війни та праці та надання іншої субвенції районному бюджету
  • Міська програма забезпечення функціонування установ соціально-культурної сфери Бершадського району – надання субвенцій районну бюджету
  • Програма поводження з твердими побутовими відходами
  • Міська програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста – фінансування робіт по благоустрою міста, ремонту доріг та тротуарів, ремонту водопровідно-каналізаційної мережі, поповнення статутного капіталу та надання фінансової підтримки комунальним підприємствам.
  • Міська програма збереження архівних фондів – надання субвенції на утримання Бершадського районного трудового архіву
  • Міська програма розвитку фізичної культури і спорту – фінансова підтримка спортивних організацій

 

Виконання програм прийнятих міською радою у 2019 році, забезпечувалося виконавчим комітетом міської ради та апаратом міськвиконкому.

Впродовж  звітного періоду,  на засіданнях виконкому міської ради, розглянуто та прийнято 88 рішень.

Надане Конституцією України право виносити на розгляд сесії, виконкому пропозиції про поліпшення діяльності, викривати недоліки в нашій роботі, оскаржувати дії посадових осіб, жителі міста реалізовують зокрема шляхом звернень до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

За звітний 2019 рік,  до виконавчого комітету та міського голови надійшло:

  • - 38 запитів на інформацію;
  • - 61 депутатських звернень
  • - 1тис. 972 заяви від фізичних осіб
  • - 1тис.640 заяви від юридичних осіб.

За результатами розгляду та опрацювання, видано 2 тис.120 довідок інформаційного характеру громадянам за місцем вимоги,  135 характеристик, 206 актів обстеження матеріально-побутових умов проживання. За необхідності,   проведені відповідні роботи та надані роз’яснення. Звісно, жителі звертались з різних питань, але впродовж кількох років  найбільша кількість звернень надходить із земельних питань та соціального захисту населення. Тому, на виконання міської програми «Соціальний захист та соціальне забезпечення населення на 2016-2020 роки», в минулому році реалізовано ряд завдань зокрема:

  • профінансовано виплати матеріальних допомог, яких впродовж 2019 року виплачено 499 тис. грн., зокрема: допомоги на лікування, вирішення соціально побутових проблем, поховання непрацюючих громадян міста та одноразових допомог учасникам АТО.
  • виділено 110 тис.грн, субвенції для районного бюджету - Управлінню праці, соціальної та молодіжної політики на проведення виплат по компенсації фізичним особам, які надають послуги по догляду за одинокими членами сім'ї.
  • профінансовано видатки Територіальному центру на виплату заробітної плати з нарахуваннями на стаціонарне відділення по догляду за одинокими та престарілими особами в сумі 31 тис. та на придбання пральної машини для цього ж відділення в сумі 27 тис. грн..

У сфері регулювання земельних відносин,  відповідно поданих заяв від  громадян, прийняті рішення Бершадської міської ради, щодо надання дозволів на розробку та затвердження технічних документацій із землеустрою на присадибні земельні ділянки на правах власності за цільовим призначенням:

- для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель та споруд - 125 земельних ділянок;

- для ведення садівництва – 37 земельних ділянок;

- для індивідуального гаражного будівництва: 2 земельних ділянок.

Надано дозволів та затверджено розробку технічних документацій із землеустрою, проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність, в оренду, постійне користування землею, щодо поділу земельних ділянок, встановлення земельного сервітуту, в кількості – 108ділянок;

Укладено 16 договорів оренди земельних ділянок (в тому числі продовжено право користування землею).

З метою ефективного використання земельного фонду, залученням додаткових коштів в міський бюджет для врегулювання механізму вирішення питань по продажу інвестиційно-привабливих земель не с/г призначення для здійснення підприємницької діяльності, Бершадською міською радою прийнято рішення про включення до переліку продажу 1-ї земельної ділянки, право власності на яку підлягає продажу з аукціону (земельних торгах) та реєстрації комунальної власності міської ради.

Крім того, затверджено проекти землеустрою щодо відведення 2-ох земельних ділянок право яких підлягає продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) на правах власності.

     Варто зазначити, що впродовж 2019  року, за результатами продажу 2-х земельних ділянок, до міського бюджету надійшло 467 тис. грн.

Зважаючи на те, що фінансовою основою місцевого самоврядування є Бюджет міста, коротко зупинюся на підсумках його виконання.

     Уточнений річний план доходів загального фонду міського бюджету Бершадської міської ради на 2019 рік  без урахування субвенцій складає 21 млн. 687 тис. грн.  які  виконано на суму  22 млн. 358 тис. грн., що у відсотковому відношенні до річної суми становить 103 %. Основними наповнювачами бюджету є акцизний податок, який становив 32 % всіх власних надходжень та єдиний податок який становить 44,7 %.

       Уточний річний план доходів спеціального фонду міського бюджету Бершадської міської ради на 2019 рік без урахування трансфертів склали 1 млн. 702 тис. грн., які виконано на суму  1 млн. 700 тис. грн., що у відсотковому відношенні становить  99,9%.

     Окрім того до міського бюджету надходили офіційні трансферти – дотації та субвенції з бюджетів різних рівнів  в сумі 17 млн.843тис. грн. в тому числі на утримання дошкільних навчальних закладів міста в сумі 8 млн. 313 тис. грн., утримання міських закладів культури в сумі 121 тис. грн.,  державна субвенція на соціально-економічний розвиток регіонів в сумі 8 млн. 351 тис. грн.., інші субвенції 1 млн. 58 тис. грн..

 

ДОШКІЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ МІСТА

Пріоритетним напрямком у діяльності міської ради, залишається створення належних умов для надання якісної дошкільної освіти. В комунальній власності міста знаходиться 3(три) міських дошкільних навчальних закладів, в яких діють 25 груп та щорічно виховується наближено 482 вихованців віком від одного до шести років. Впродовж звітного року, з міського бюджету профінансовано видатків загального фонду на суму 13 млн. 720 тис. грн.  в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями 10 млн. 604 тис. грн.

     Педагогічним працівникам відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» та Закону України «Про освіту» виплачено матеріальну допомогу на оздоровлення в розмірі посадового окладу та виплачено грошову винагороду в розмірі 20% посадового окладу. Також педпрацівникам щомісячно виплачується доплата за вислугу років (розмір виплат від 10% до 30%) та доплата за престижність праці в розмірі 20% посадового окладу (розмір виплати до 20%).

     Обслуговуючому персоналу виплачено матеріальну допомогу при виході в щорічну основну відпустку та грошову винагороду в розмірі 20% посадового окладу в грудні поточного року.

      На виконання Наказу міністерства освіти і науки України №667 від 21.11.2002р. «Про затвердження Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах»,  виконавчим комітетом прийнято рішення, відповідно якого, з 1.01.2016 року розмір батьківської плати за харчування дитини  становить не менше 60%.

Вартість одного дня харчування розраховується відповідно до норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах, які затверджено Постановою кабінету міністрів України №1591 від 22.11.2004р. та з 1 січня 2019 року становить для дітей ясельного віку 21,30 грн. та садкового віку 33,30 грн. Тобто розмір плати з 01 січня 2019 року для батьків становить в розмірі 60%  вартості,  тобто: 12 грн. 80 коп. для дітей ясельного віку та  20 грн. 00 коп. для дітей садкового віку. Традиційним, впродовж кілька років, є централізована закупівля за кошти з міського бюджету новорічних подарунків для усіх дітей дошкільних навчальних закладів міста.

Дитячий навчальний заклад «Пролісок», є найменш чисельним в порівняні з іншими дошкільними закладами нашого міста. Для функціонування дитсадочка у 2019 році профінансовано видатків в сумі 1млн.280 тис.грн.  Впродовж минулого року, в закладі працювало дві вікових групи. Враховуючи те, що в групах дитсадка діє пічне опалення, опалювальний сезон розпочинається незалежно від централізованого теплопостачання. Для забезпечення необхідного температурного режиму в дитсадочку, заготівлю необхідної кількості паливної сировини здійснюємо завчасно.

Незважаючи на те, що заклад відвідує найменша кількість дітей, намагаємось утримувати функціонування дитячого садочка «Пролісок» який забезпечує потреби найменших жителів мікрорайону «Цукрозавод», що досить віддалений  від центру міста. За період діяльності дитсадка, а це – 30 років, в минулому році  капітально відремонтовано кухонний блок на що з міського бюджету профінансовано 361 тис.грн.,  придбано та замінено кухонне побутове обладнання на загальну суму 20 тис.грн. Крім основних видатків (оплата комунальних послуг, енергоносіїв та заробітної плати працівників), для потреб закладу додатково профінансовано 20 тис.грн, для придбання меблів для груп та  заміни сантехнічного обладнання. Варто зазначити, що в підвальному  приміщенні ДНЗ «Пролісок»,  знаходиться споруда цивільного захисту – протирадіаційне укриття, яке потребує капітального ремонту. Тому, в минулому році, для виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт споруди, з бюджету міста виділено 42 тис.грн. Хочу зазначити, що проектом будівництва дитсадка «Пролісок», враховано  багатофункціональність закладу: спортивна та ігрові зали, комфортні кімнати, харчоблок та навіть басейн. Тому, сьогодні наше завдання не тільки відремонтувати та зберегти даний заклад, а й зробити його багатопрофільним, навчально-виховним закладом. Вірю, що за підтримки депутатського корпусу міськради, ми досягнемо цієї мети.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 «Малятко»,  введено в експлуатацію з серпня 1983 року. За 2019 рік, дошкільний навчальний заклад відвідували  225  вихованців, з яких 66 вже стали першокласниками.

Звісно, належне функціонування цього дитячого  закладу як й інших, потребує належного фінансування. Впродовж  2019  року, видатки з міського бюджету на його утримання склали 6 млн. 554 тис. грн.

     Впродовж мого перебування на посаді міського голови, забезпечення дітей  повноцінним, якісним харчуванням залишається пріоритетом тому, фінансування на продукти харчування збільшено, на що в минулому році  виділено  414 тис. грн. Крім того, дітям за рекомендацією лікарів забезпечується  дієтичне харчування. Для дотримання соціальних стандартів, дітям з будинку сімейного типу, дітям учасників АТО, з малозабезпечених сімей та сімей переселенців, у дитячому закладі забезпечено безкоштовне харчування.

За звітний 2019 рік, для потреб дитсадка додатково придбано  дитячі столи, шафи, офісні крісла, оргтехніку, укомплектовано медичний кабінет та забезпечено спецзасобами з протипожежної безпеки на загальну суму – 92тис.грн. Для придбання необхідних господарчих товарів, миючих засобів, будматеріалів для проведення щорічного косметичного ремонту та додаткового обладнання для харчоблоку,  з бюджету міста профінансовано та 75,6 тис.грн. Звісно, здійснюючи господарську діяльність, не забуваємо про можливість професійної самоосвіти педагогічних працівників на що в минулому році використано 338тис.грн. (відрядження на навчання, передплата періодичних видань тощо).

Крім того, в минулому році нам вдалося капітально відремонтовано систему водопостачання дитячого садочка «Малятко» на загальну суму 179 тис. грн.

Приємною новиною, стала перемога дошкільного начального закладу «Малятко» у районному конкурсі під назвою «Настрій починається з входу». За отримані кошти в сумі 80 тис. грн., придбано вхідні ворота, вело стоянку, облаштовано арку з назвою закладу, та поновлено огорожу.

Враховуючи те, що за кілька років нам вдалося суттєво покращити матеріально-технічну базу закладу, суттєво покращився навчально-виховний процес, про що свідчать систематичне  проведення  на базі закладу тематичних заходів районного рівня.

Впродовж кількох років, міський дитячий заклад «Сонечко» ясла – садок», користується беззаперечним авторитетом та займає лідерську позицію серед міських закладів дошкільної освіти. Це найстарший за своїм віком, але найсучасніший за навчально-виховним процесом та новаторством дитячий заклад міста. Впродовж 2019 року, видатки на його утримання склали 5млн. 886 тис.грн.. Як і в інших дошкільних закладах міста, діти забезпечуються повноцінним та якісним харчуванням. Впродовж 2019 року, на продукти харчування  в ДНЗ «Сонечко» виділено 345 тис.грн. Для покращення матеріально-технічної бази закладу, за звітний період додатково придбано холодильну камеру, дитячі меблі, будматеріали для поточних ремонтів, канцтовари, посуд, побутову техніку та інвентар на суму – 240 тис.грн. Впродовж звітного періоду, в ДНЗ «Сонечко» проведено капітальний ремонт водогону та каналізації на загальну суму 112 тис.грн., та завершено утеплення фасадів та ремонту вхідних груп на суму 74 тис.грн.

Хочу зазначити, що завдяки нашій спільній праці та ефективному управлінні керівника садочка, наше місто має сучасний, утеплений, комфортний дитячий заклад, в якому створені всі умови для повноцінного розвитку дітей.  За кілька років, в ДНЗ «Сонечко» ясла-садок», вдалося реалізувати капітальних ремонтів на суму 5 млн., 97 тис.грн.

Але ми не зупиняємось на досягнутому, адже завжди є до чого прагнути.

Сьогодні, ми працюємо над вирішенням проблеми із збільшення потужностей електромережі та реалізацією проекту з капітального ремонту актової зали, коридорів приміщення дитсадка та спортивного майданчика для дітей.

З 2014 року, наша країна увійшла в процес децентралізації, який передбачає передачу повноважень і фінансів від державної влади якнайближче до людей - органам місцевого самоврядування.

Проте, незважаючи на те, що  загальноосвітні заклади міста не знаходяться в управлінні нашої територіальної громади, для забезпечення заходів у сфері охорони дитинства, з міського бюджету впродовж 2019 року, виділено 364,7 тис. грн.., в тому числі:

  • Харчування учнів 1-4 класів 282,2 тис. грн..
  • Придбання вікон для ЗОШ №2 на суму 7,5 тис. грн.
  • Утримання дітей, які навчаються у Джулинській спец-школі інтернат, але зареєстровані на території міста на суму 75 тис. грн.

Культура та відпочинок.

Крім трьох дошкільних навчальних закладів,  на утриманні міського бюджету знаходяться міський будинок культури та міський клуб.

 Для організації роботи цих закладів, впродовж  2019 року з міського бюджету профінансовано видатків загального фонду на суму  628 тис. грн. Варто зазначити, що на  базі міського будинку культури який знаходиться в району цукрового заводу, в місті організована робота з населенням різних вікових категорій від дітей – до ветеранів. При будинку культури функціонують 17 безкоштовних гуртків  для дітей шкільного віку, діє вокально - інструментальний ансамбль, міський хор ветеранів, який має статус Народного та жіночий ансамбль.

Згадуючи 2007 рік, коли ми розпочинали відновлювати  роботу міського будинку культури що був досить в занедбаному стані, а в приміщенні 2-го поверху розміщувався так званий «генделик», розумію, що праця та кошти закладені для роботи закладу - були не даремними. Завдяки злагодженій праці, проведено капітальний ремонт будинку культури, забезпечено теплопостачання, влаштовано туалетну та душову кімнати, хореографічний та спортивний зали, закуплено сучасне спортивне обладнання та інвентар, а в приміщенні другого поверху, розміщено музей історії цукрового заводу та українська світлиця. Сьогодні, нам  вдалося відновити та надати нове життя споруді, яку для нас та майбутніх поколінь будувало старше покоління. Це скоріше виняток, а ніж правило для нашого часу, адже ми знаємо долю багатьох подібних сільських та міських клубів.

Крім закладів культури,  у січні 2017 року, розпочала свою роботу фізкультурно-оздоровча студія, що розташована в напівпідвальному приміщення багатоквартирного житлового будинку по вул. Шевченка,40. З часу її відкриття, закуплено спортивне обладнання та інвентар, по мірі наявності коштів проводяться ремонтні роботи.  Розуміючи фінансову обмеженість міського бюджету, намагаємось залучати додаткові кошти за рахунок грантів. Тому, в минулому році міською радою подано два проекти на участь у 16-му обласному конкурсі проектів розвитку територіальних громад Вінницької області, один з яких визнано переможцем.  Загальний  бюджет проекту склав 676,741 тис.грн з яких

  • 140,250 тис.грн. фонд конкурсу
  • 436,491 тис.грн. співфінансування з міського бюджету
  • 100,00 тис.грн. співфінансування партнерів

За умовами проекту,  кошти направлені для здійснення капітального ремонту приміщення фізкультурно-оздоровчої студії. Додатково для функціонування даного закладу з міського бюджету використано 120 тис.грн.

Крім закладів культури, на належному рівні забезпечуємо дозвілля та духовний розвиток наших ветеранів війни та праці,  фінансуючи та підтримуючи Бершадську міську організацію ветеранів війни та праці. Варто зазначити, що сума видатків на потреби організації у 2019 році, склала 70 тис.грн., що  в свою чергу, перевищило  показники фінансування районної організації.  Зважаючи на те, що завдяки цим коштам, наші ветерани забезпечуються безкоштовною передплатою районної газети та мають можливість на заслуженому відпочинку спільно проводити різноманітні заходи, я впевнений, що видатки в цьому напрямку мають лише збільшуватись.  Слід зазначити, що цільове використання коштів, організація ветеранів війни та праці визначає самостійно.

Крім дошкільних навчальних закладів та закладів культури що перебувають у власності міста, комунальні послуги жителям територіальної громади, надають два підприємства міської комунальної власності: «Бершадь-Сервіс» та «Бершадьринок».

У 2019 році на виконання міської програми розвитку житлово-комунального господарства міста,  на поповнення статутних капіталів комунальних підприємств профінансовано  592 тис. грн.

Одним із важливих питань звітного року, стало реформування житлово-комунального господарства, зокрема, в частині житлового сектору.

Так, на виконання вимог Законів України ”Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”, “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”, “Про житлово-комунальні послуги”, Постанови КМУ від 20 квітня 2016 року №301 “Про затвердження Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків”, рішенням 41 сесії Бершадської міської ради 7 скликання від 29.11.2019р. №482 “Про списання з балансу багатоквартирних будинків”, всі багатоквартирні будинки, що розташовані на території міста Бершадь, знято з балансу Бершадської міської ради.

Слід зазначити, що можливість застосування норм законодавства щодо зняття багатоквартирних житлових будинків, була ще в 2017 році. Однак, розуміючи новизну та іноваційність процесів у сфері управління житловим фондом, виконавчим комітетом Бершадської міської ради проводився необхідний комплекс інформаційно-роз'яснювальних робіт з мешканцями міста для подальшого вибору останніми найефективнішої та найоптимальнішої моделі управління багатоквартирним будинком.

Результатом даного рішення є нові умови відносин між співвласниками майна багатоквартирного будинку, споживачами послуг та виконавцями відповідних житлово-комунальних послуг. Зокрема, співвласникам майна багатоквартирного будинку надано право щодо вибору нової моделі обслуговування та утримання будинку. При цьому, кожна модель управління, механізм її впровадження та реалізації передбачено вищезазначеними нормативно-правовими актами. Проведені зміни врегульовують відносини у сфері управління багатоквартирними будинками, сприяють збереженню наявного житлового фонду та ефективному його управлінню, створюють умови для залучення у сферу управління спільним майном багатоквартирного будинку суб’єктів господарювання – професійних управителів.

Довідково: виконавчим комітетом Бершадської міської ради двічі проведено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку (групи будинків) на території міста Бершадь, однак жодної заявки щодо участі в даному конкурсі на розгляд конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку (групи будинків) на території міста Бершадь не надходило.

            За таких умов, співвласникам майна багатоквартирного будинку необхідно створити об’єднання співвласників майна багатоквартирного будинку або асоціацію співвласників майна багатоквартирного будинку та зареєструвати її в установленому Законом порядку. Принагідно зазначаю, що порядок реєстрації даних об’єднань або асоціацій нічим не відрізняється від порядку реєстрації юридичних осіб.

            Користуючись нагодою хочу зазначити, що детальний алгоритм створення ОСББ (асоціації ОСББ) розміщено на офіційному веб-сайті Бершадської міської ради та опубліковано в районній газеті “Бершадський край”.

Крім комунальних підприємств, послуги з водопостачання та водовідведення населенню міста надає ДП «Бершадьводоканал», якому передані на безоплатне  користування об’єкти водопровідно-каналізаційного господарства, що знаходяться на балансі міської ради. Безоплатне користування передбачає користування майном безкоштовно, за що організація зберігає його в належному стані та використовує за цільовим призначенням. Хочу зазначити, що право власності на майно не переходить, тобто власником залишається територіальна громада міста в особі Бершадської міської ради. Щорічно проводиться поточний та капітальний  ремонти даних об’єктів, на що за 11 місяців поточного року використано 85,6 тис. грн..

  Крім того, в минулому році виготовлено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію очисних споруд каналізації загальною  вартістю робіт 32 млн. грн..

        Впродовж 2017-2019 років, проводились цілеспрямовані  роботи  по реконструкції водогону в районі спиртового заводу,  загальна вартість робіт якого, відповідно до укладеного договору склала 520 тис. грн. На сьогоднішній день, виготовлено технічну документацію на даний об’єкт, що дасть можливість ввести його в експлуатацію.

     На території  Бершадської міської ради нараховується  126 доріг міського значення протяжністю близько 60 тисяч погонних метрів та дві дороги державного значення.

За звітний 2019 рік,  міського бюджету використано 1 млн. 233 тисяч грн.. на поточний ремонт та утримання доріг в тому числі:

  • Поточний ремонт (ямковий ремонт та грейдерування) на суму 972 тис. грн..
  • Нанесення дорожньої розмітки та розмітки пішохідних переходів на суму 175 тис. грн.
  • Встановлення дорожніх знаків на вулицях міста на суму 133 тис. грн.
  • Проведено роботи по утриманню доріг в зимовий період на суму 379 тис. грн.

       У 2019 році за рахунок коштів міського бюджету проведено капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Ярослава Мудрого загальною вартістю 1 млн. 280 тис. грн. та по провулку 8-го Березня вартістю 502 тис. грн.

   За активної роботи виконавчого комітету та спеціалістів ради, при підтримці Народного депутата України М.Кучера, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України №500-р від 10.07.2019р.,   Бершадській міській раді виділено субвенцію на соціально-економічний розвиток окремих регіонів в сумі 8 млн.  512 тис. грн.. за рахунок яких проведено:

  1. Капітальний ремонт дорожнього покриття по:
  • вул. Будкевича від буд.№4 до буд.№20 в сумі 320 тис. грн..
  • вул. Матросова від перехрестя з вул. Будкевича до перехрестя з вул. Миколи Холодівського в сумі 968 тис. грн.
  • вул. Тітова в сумі 1 млн. 116 тис. грн..
  • вул. 1-го Травня від буд.№6 по вул. 1 Травня до перехрестя з вул. Юрія Коваленка в сумі 961 тис. грн..
  • вул. Черняховського від перехрестя з вул. Дмитра Вишневецького до перехрестя з вул. Будкевича в сумі 302 тис. грн..
  1. Капітальний ремонт тротуарів по:
  • Вул. Ярослава Мудрого від буд. №30 до буд. №44 в сумі 722 тис. грн..
  • Вул. Будкевича від буд. №15 до буд.№23А в сумі 244 тис. грн..
  • Вул. Покровська від адмінприміщення ДП «Бершадський спиртовий завод» до вул. Долинська в сумі 631 тис. грн..
  • Вул. Іполита Зборовського (від мосту до буд. №10) в сумі 631 тис. грн..
  1. Капітальний ремонт благоустрою набережної по вул. Юрія Коваленка в сумі 839 тис. грн..
  2. Капітальний ремонт благоустрою території ДНЗ «Сонечко» в сумі 1 млн. 295 тис. грн.
  3. Придбання обладнання в сумі 323 тис. грн.

     Для дотримання санітарних норм та вимог природоохоронного законодавства України, на території міського сміттєзвалища яке передано Флоринською сільською радою у власність міста, проводиться зберігання та захоронення твердих побутових відходів. Роботи на ньому, проводить балансоутримувач - комунальне підприємство «Бершадь-ринок». Варто зазначити, що при розрахунку тарифів на вивезення твердих побутових відходів від населення та підприємств міста,  оплата за зберігання та захоронення відходів не враховується. Фінансування та утримання міського сміттєзвалища в повній мірі здійснюється за рахунок місцевого бюджету, на що впродовж 2019 року виділено  752 тис. грн.  Зважаючи на те, що послугами міського сміттєзвалища користується також сусідня громадя села Флорино,  в минулому році Флоринською сільською радою  профінансовано  послуги із зберігання та захоронення твердих побутових відходів на загальну суму  23 тис.грн.

Відповідно до балансу землі по Бершадській міській раді станом на 01.01.2019 року рахується 43 гектари земель загального користування (площі, парки, вулиці, сквери) благоустрій на яких здійснюється комунальним підприємством за рахунок коштів міського бюджету, на що впродовж 2019 року використано 3 млн. 895 тис. грн.. в тому числі:

  • Поточний ремонт вуличного освітлення –327 тис. грн.
  • Монтаж обладнання систем вуличного освітлення (нові лінії) – 232 тис. грн.
  • Оплата за спожиту електроенергію по вуличному освітленню – 430 тис. грн.
  • Благоустрій парків, скверів – 405 тис. грн.
  • Послуги з прибирання міста – 1 млн. 628 тис. грн.
  • Забезпечення утримання в належному стані кладовищ – 700 тис. грн.
  • Інші видатки на благоустрій міста – 53тис.грн
  • Утримання громадської вбиральні в центрі міста – 120тис.грн.

Завершуючи свій звіт за  проведену роботу за 2019 рік,  зауважую,  що ми зуміли виконати більшість завдань покладених на початку року.

Ідучи вперед, ми й надалі намагаємось вирішувати проблеми та поставлені цілі задля розвитку нашого міста, в першу чергу, розраховуючи на свої власні сили.

Безумовно, як і в кожній сфері діяльності є і прорахунки, але це також певний досвід, який надає ефективність в подальшому вирішенні проблем  та унеможливлює їх повторення.  Тому,  завершуючи свій виступ, дякую кожному жителю нашої громади за підтримку та щирі слова подяки, критичні зауваження та конструктивні пропозиції, дякую кожному - хто не тільки на словах, а й конкретними справами долучається до життя нашої громади, адже її майбутнє –  це спільне завдання та результат співпраці депутатського корпусу, виконавчого комітету, міського голови та жителів громади.

     Тому, щиро бажаю, щоб всі позитивні здобутки і досвід ми продовжили та примножили не тільки в минулому, а робили це кожного року і щодня.