З травня 2021 року відбулися зміни у Програмі житлових субсидій. Для оформлення цього виду допомоги на наступний період громадяни мають подати оновлену заяву та декларацію.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!!!
Громадянин надає:
–заяву про призначення та надання житлової субсидії,
– декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії,
– договір найму (оренди) житла (за наявності),
– довідки про доходи (у разі зазначення у декларації доходів, інформація про які відсутня в ДФС, ПФУ)
У декларації тепер потрібно вказувати:
- площу житла;
- відомості про осіб, які мешкають у квартирі або будинку;
- дохід кожного з мешканців;
- наявність автомобілів, з дати випуску яких минуло менше 5 років;
- витрати за останній рік, що перевищують 50 тис. грн;
- інформацію про купівлю безготівкової або готівкової іноземної валюти, банківських металів (на суму понад 50 тис. грн);
- відомості про наявність коштів на депозитних рахунках в розмірі понад 25-кратного розміру прожиткового мінімуму.
Заява і декларація можуть бути надіслані поштою.